Monday, June 22, 2009

Datinkah sy???



cam nie citanyer.
mula di pggl datin bila mmakai bj di atas
classmate cakap tu bj cm mak datin
xphm aku
adeh!!
ambik ko..
aku mana tahu!!
pkai je!!
n bermula le career aku sbgai datin
g mana pun di pggl mak datin
aku terima je
kerna
suma ada hikmahnyer

huhuhu...


soalan: datinkah aku?
kwn jwb: mmg2
soalan: kat mana datinnyer?
kwn jwb:baju kamooo
soalan: knp ngn baju?
kwn jwb: glamour
soalan: gila!!! mana ada.. xkan bj kot?
kwn jwb:cara pgg beg

ulasan: cm nie --->>
soalan: huhuhu.. datin tu tua kan?
kwn jwb: ada le datin muda
soalan: sapa?
kwn jwb: hg le...
huhuhu
soalan: lg?
kwn jwb:gaya tudung
nape2
x paham hmba..
kesimpulan yg bleh sy simpulkan
>>xpe2 doa le byk2
huhu mana le tahu suatu hari nanti jd datin btul
adoi..
bangga tul<<

No comments:

Post a Comment