Tuesday, April 21, 2009

Siapa aku untuknya

Ibarat mengapai pelangi di kaki langit
mengharap titis hujan menjadi permata
ada kala diri diperbodohkan
mimpikan suatu
mimpi yg nyata hnya khayalan
ku dibuai asyik

menjangkakan dia utk ku
namun ku lupa
ianya hnya 1 pertemuan
skali!!
yg blum menjanjikan kenyataan

soul mate?
aku salah meneka
mungkin hatinya milik yg lain

bodoh atau berangan
yg pasti aku kecewa

dulu.. aku pernah dkecewa
lelaki itu x pernahku lupa
namun hadirnya dia
aku terkesima
yg dlu telah ku lupa
suma kerna dia

gmbar menjdi saksi
mnjadi teman sblum lelapku
tahukah dia suma ini
atau
skit pun aku tiada bererti

mengapa aku cpat benar
'jatuh'
Ya Allah
aku pasrah
ini suma dugaan
namun
telah Kau duga dgn sesuatu yg lbih besar
di saat ku kehilangn Ibuku

Ya Allah
aku pasti suma ada hikmahnyer
mgkin Kau mnjanjikan yg lebih baik utk ku
terima kasih Ya Tuhan
kerna Kau telah bgnkan ku dr lena seharian

mgkin dia bukan untkku
namun ku tlah jatuh cinta




No comments:

Post a Comment